sobota, 8 maja 2010

Historia tropicieli

Witam. Zostałem administratorem tej pięknej strony Margonem, więc zostałem poproszony o opisanie profesji "TROPICIEL", przez kolesiowegotajfuna. Więc do rzeczy. Tropiciel, jest moim zdaniem najlepszą profesją, powiem, że jest to kosztowna profesja, ale bardzo opłacalna. Dużo można zarobić na niej, ale także straty są odczuwane, mówię mianowicie, o strzałach dla tropicieli. Te, co dziś noszę kosztuję 5,9k, a na 90 level'u będą one kosztowały 11-15k. Dobrymi cechami tropiciela, są:

- dobre EQ, nieważne czy unikatowe/heroiczne/legendarne, zawsze ma b. dobre EQ.
- dobre SA
- fajne outfity
- dobrze exp na nim leci

Skoro są dobre, to nie kryjmy się, że są i złe, o to one:

- ma bardzo mało absorcji magicznej, oraz absorcji
- mało AC oraz ACM
- wydatkowy
- rzadko pokonuję łowce

Co do łowców, zawsze mają więcej SA niż tropiciel. W każdej walce z łowcą, nie mam szans. Dodam, że paladyn też nie ma problemów z tropicielami, ponieważ:

- często mu wchodzi blok oraz unik
- gdy wanie krytyka, a my uniku nie zrobimy, mamy marne szanse

W dodatku co do wojownika, też musi nas uratować unik przed krytykiem, bo padniemy...

Co do maga jest dobrze. Spokojnie damy radę sobie z magiem.

Ostatni, tancerz ostrzy, no tu większy problem, powiem krótko, chyba jest najlepszy ponieważ:

- walnie cios krytyczny + cios krytyczny pomocniczy
- wanie trzeci cios

2 komentarze:

  1. Cienki post i nic tu nie jest prawda , pozdrawiam Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ... tropiciel tak samo nie ma nigdy szans z tancerzem ostrzy mam 38lvl tancerza i rozjechałem 35tropa bo ja mu waliłem po 500 a on mi walił po 200 a mam lek turowy 150 więc... moim zdanie trop to prawie najgorsza profesja w margonem

    OdpowiedzUsuń