sobota, 8 maja 2010

Punkty Umiejętności [Poradnik, Spis] dla tancerz ostrzy

Umiejętności Tancerza Ostrzy - Poradnik

  W co warto dawać punkty umiejętności?

 Droga sprytu:

Potrójne Uderzenie
(Potrójne uderzenie (7/7)
Szansa na uderzenie drugi raz bronią główną, jakkolwiek bez żadnych bonusów i ataku magicznego.
Pomocnicza: +25% szans na 3 uderzenie bronią główną, po ataku bronią pomocniczą.)
Sprawność Fizyczna
(Sprawność fizyczna (17/17)
Zwiększa ilość punktów życia.
Życie +3000)
Wrodzona Szybkość
(Wrodzona Szybkość (18/18)
Sprawia że jesteś szybszy w walce.
SA +180%)
 Naturalny Unik
(Naturalny Unik (12/12)
Zwiększa naturalną zdolność uniku.
Unik +25)

 Dodatkowo gdy używamy Głębokiej Rany:

Precyzyjne Rany
(Precyzyjne rany (3/3)
Zwiększa szansę na głęboką ranę jeśli posiadasz przedmiot z takim bonusem.
+7% szans do głębokiej rany.)
Bolesne Rany
(Bolesne rany (16/16)
Zadawane głębokie rany są mocniejsze.
+1100 obrażeń do głębokiej rany.)

Droga siły:

Silne Uderzenie
(Silne uderzenie (10/10)
Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne.
Miecze: Siła krytyka fizycznego +40%)
 Uderzenie Krytyczne Mieczem
(Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)
Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.
Miecze: Cios krytyczny +7%)

Specjalizacja Dwóch Broni
 (Specjalizacja dwóch broni (7/7)
Atak fizyczny drugą bronią staje się skuteczniejszy.
Pomocnicza: Atak +35%)
 Agresywny Atak
(Agresywny atak (14/14)
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Atak fizyczny+2600
AC:-2400
Koszt: 24 energii
)
Rozpraszający Cios
 (Rozpraszający cios (8/8)
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Obniża przeciwnikowi szanse na przebicie i krytyk o 50%
Koszt: 20 energii
)

 Jak rozdawać punkty umiejętności?

 Jest to proste! Podam przykłady na poziom 40,60,80 dalej powinniście sobie poradzić
 Do poziomu 40 dajemy TYLKO w Potrójne Uderzenie
 Poziom 40
Droga sprytu:
 Teoria taktyki (7/20)
Potrójne uderzenie (7/20)
 Droga siły:
Teoria walki (2/20)
 Poziom 60
Droga siły:
 Teoria walki (7/20)
Specjalizacja dwóch broni (7/7)
Droga sprytu:
 Teoria taktyki (7/20)
Potrójne uderzenie (7/7)
Sprawność fizyczna (4/17)
Wrodzona szybkość (4/18)
Poziom 80
Droga siły:
 Teoria walki (8/20)
Specjalizacja dwóch broni (7/7)
 Agresywny Atak (8/14)
Droga sprytu:
 Teoria taktyki (9/20)
Potrójne uderzenie (7/7)
Sprawność fizyczna (9/17)
Wrodzona szybkość (8/17)
 Są to oczywiście zalecane punkty umiejętności, jeżeli używacie Głębokiej Rany to za bardzo nie mogę Wam pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz