Umiejętności Tancerza Ostrzy - Poradnik
W co warto dawać punkty umiejętności?
Droga sprytu:
Potrójne Uderzenie
(Potrójne uderzenie (7/7)Szansa na uderzenie drugi raz bronią główną, jakkolwiek bez żadnych bonusów i ataku magicznego.
Pomocnicza: +25% szans na 3 uderzenie bronią główną, po ataku bronią pomocniczą.)
Sprawność Fizyczna
(Sprawność fizyczna (17/17)Zwiększa ilość punktów życia.
Życie +3000)
Wrodzona Szybkość
(Wrodzona Szybkość (18/18)Sprawia że jesteś szybszy w walce.
SA +180%)
Naturalny Unik
(Naturalny Unik (12/12)Zwiększa naturalną zdolność uniku.
Unik +25)
Dodatkowo gdy używamy Głębokiej Rany:
Precyzyjne Rany
(Precyzyjne rany (3/3)Zwiększa szansę na głęboką ranę jeśli posiadasz przedmiot z takim bonusem.
+7% szans do głębokiej rany.)
Bolesne Rany
(Bolesne rany (16/16)Zadawane głębokie rany są mocniejsze.
+1100 obrażeń do głębokiej rany.)
Droga siły:
Silne Uderzenie
(Silne uderzenie (10/10)Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne.
Miecze: Siła krytyka fizycznego +40%)
Uderzenie Krytyczne Mieczem
(Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.
Miecze: Cios krytyczny +7%)
Specjalizacja Dwóch Broni
(Specjalizacja dwóch broni (7/7)Atak fizyczny drugą bronią staje się skuteczniejszy.
Pomocnicza: Atak +35%)
Agresywny Atak
(Agresywny atak (14/14)Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Atak fizyczny+2600
AC:-2400
Koszt: 24 energii)
Rozpraszający Cios
(Rozpraszający cios (8/8)Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy.
Miecze: Obniża przeciwnikowi szanse na przebicie i krytyk o 50%
Koszt: 20 energii)
Jak rozdawać punkty umiejętności?
Jest to proste! Podam przykłady na poziom 40,60,80 dalej powinniście sobie poradzić
Do poziomu 40 dajemy TYLKO w Potrójne Uderzenie
Poziom 40
Droga sprytu:
Teoria taktyki (7/20)Potrójne uderzenie (7/20)
Droga siły:
Teoria walki (2/20) Poziom 60
Droga siły:
Teoria walki (7/20)Specjalizacja dwóch broni (7/7)
Droga sprytu:
Teoria taktyki (7/20)Potrójne uderzenie (7/7)
Sprawność fizyczna (4/17)
Wrodzona szybkość (4/18)
Poziom 80
Droga siły:
Teoria walki (8/20)Specjalizacja dwóch broni (7/7)
Agresywny Atak (8/14)
Droga sprytu:
Teoria taktyki (9/20)Potrójne uderzenie (7/7)
Sprawność fizyczna (9/17)
Wrodzona szybkość (8/17)
Są to oczywiście zalecane punkty umiejętności, jeżeli używacie Głębokiej Rany to za bardzo nie mogę Wam pomóc.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz