Jak optymalnie rozłożyć punkty umiejętności grając wojownikiem.
Punkty umiejętności (0/61)
Za każdy poziom począwszy od 25 otrzymujesz 1 punkt umiejętności.
Droga siły
Teoria walki (10/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi siły
Silne uderzenie (10/10)
Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne
Miecze: Siła krytyka fizycznego +40%
Ogłuszenie (4/5)
Przeciwnik traci turę ruchu
Miecze dwuręczne: 12.5% szans na ogłuszenie przeciwnika
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Umiejętność ta pozwala zadawać wyższe obrażenia dużymi mieczami.
Miecze dwuręczne: Obniża mnożnik siły o 0.5
Agresywny atak (8/13)
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy
Miecze: Atak fizyczny+800
AC:-1000
Koszt: 18 energii
Niszczycielski cios (7/10)
Uszkadza zbroję przeciwnika
Miecze dwuręczne: Niszczy 350 AC podczas ciosu
Koszt: 31 energii
Uderzenie krytyczne mieczem (5/7)
Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.
Miecze: Cios krytyczny +5%
Droga sprytu
Teoria taktyki (6/20)
Pozwala uczyć się lepszych zdolności z drogi sprytu
Wrodzona szybkość (6/18)
Sprawia że jesteś szybszy w walce
SA +60%
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz